گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

حالم ازین ها بهم میخورد(2)!

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ق.ظ

مردم انگار کاری ندارن...

تا بچه ای/

اگر تو کوچه بازی کنی:

فرهنگ که ندارن, همش بچه هاشون تو کوچه ولن!

اگر تو کوچه بازی نکنی:

بچشون پاستوریزس, نمیذارن آزاد باشه و بازی کنه!

بزرگ میشی/

بری مدرسه دولتی:

به فکر بچهاشون نیستن نمیخوان یکم پول خرجش کنن!

نری مدرسه ی دولتی:

پولدارن دیگه, خرج بچشونم کنن به جاییشون بر نمیخوره!

میری رشته انسانی:

بچشون خنگ بود رشته تجربی قبول نشد!

میری تجربی:

حالا این همه دکتر تو جامعس میرن تجربی چیکار!؟

رشته مورد علاقه ات در دانشگاه قبول میشی:

اینم رشته شد رفتی؟حالا میخوای کجا کار گیر بیاری؟

میری رشته ی دهن پر کن:

حالا رفت این رشته که چی؟این همه ریخته تو خیابون!

بیست ساله میشوی:

چرا عروس نمیشی؟

عروس میشوی:

چرا بچه دار نمیشوی؟

شوهر پولدار میگیری:

دیدی چه شانسی داشت, چ شوهری گیرش اومد؟!

شوهری با سطح درامد متوسط میگیری:

اینا همدیگه رو میخواسن وگرنه کی دختر به اینا میداد!

میری سر کار:

شوهرش بخاطر پولش اومده گرفتدش!

نمیروی سر کار:

شوهرش نمیذاره, اخلاق نداره که!

یک سال از زندگیت میگذره:

چرا بچه دار نمیشی؟حتما مشکل دارین!

بچه دار میشی:

چرا انقدر زود اقدام کردین؟بچه میخواستین؟

بچه هات بزرگ میشن:

چرا دیگه بچه نمیاری؟نمیخوای؟

باز بچه دار میشی:

میتونی از پس هزینه بچه هات بربیای ک بچه دار میشی؟

بچه هات بزرگ میشن/

در کوچه بازی کنند...


چقدر این چرخه ادامه دار است...

حالم ازین چرخه ی طولانی بهم میخورد

یکی نیست بگوید عیب های خودت را دیده ای که عیب بین مردمی؟

بهتر است یاداوری کنم که:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثِیرًا مِّنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَلَا تَجَسَّسُوا وَلَا یَغْتَب بَّعْضُکُم بَعْضًا أَیُحِبُّ أَحَدُکُمْ أَن یَأْکُلَ لَحْمَ أَخِیهِ مَیْتًا فَکَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَّحِیمٌ ( سوره الحجرات آیه 12)

اى کسانى که ایمان آورده‏اید! از بسیارى از گمانها بپرهیزید، چرا که بعضى از گمانها گناه است‏؛ و هرگز [در کار دیگران‏] تجسّس نکنید؛ و هیچ یک از شما دیگرى را غیبت نکند، آیا کسى از شما دوست دارد که گوشت برادر مرده خود را بخورد؟! [به یقین‏] همه شما از این امر کراهت دارید؛ تقواى الهى پیشه کنید که خداوند توبه‏پذیر و مهربان است‏!


۹۵/۰۷/۲۹ موافقین ۴ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۱۲)

۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۰۰ علی محمدرضایی
سلام دنبالی
پاسخ:
سلام ممنون
یکی از بستگان نزدیک هست متاسفانه این عادت زشت تفحص رو داره 

در ثانیه  6 تا سوال می پرسه :/ دهن آدمو سرویس می کنه :(
پاسخ:
من تا خودم به چشم ندیدم باور نکردم:)
قدرت عجیبی دارند
۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۵ محمد صابر نی ساز
سلام

حالا چرا عروس نمیشی که تازه خوبه! چرا داماد نمیشی سوال جدی تر و رو اعصاب تریه

به پیوندهای وبلاگم اضافه شدید
پاسخ:
هر دو به نحوی باعث خردی اعصاب و رنجش دل میشود
ممنون از لطفتون
عالی بود..

حرف های مردم ادم رو زجر میده...

الله المستعان...
پاسخ:
تشکر...
۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۸ رفاقت به سبک شهید
نمیدونم چی بگم ! چون واقعا زجر میکشم با این حرف ها
پاسخ:
سخته سخت...
سلام..

واقعا حرف دل زدیناا.. قشنگ معلومه مثل من شاکی هستین از اینجور رفتارا :(

نمیدونم چیه ولی تو همکارا، خانواده و خلاصه هر قشری که توش عضو باشی، از این حرفا میشنوی هر چند وقت یکبار.. من رابطم با فامیل رو سر همین حرف ها کمرنگ تر کردم :( آخه میدونید مثلا آدم ماهی یه بار میره اونجا.. بعد حس میکنه همه کار و زندگی بقیه میشه زندگی اون..

چرا درست تموم نمیشه، چرا ازدواج نمیکنی، سربازیت چی شد؟ نمیخواهی کارت رو عوض کنی..؟ چرا فلان چیز رو نمیخوری ؟ چرا هفتگی نمیای خونه ی عزیز..؟ چرا و چرا و چرا..

بعد خودم میدونم که تو زندگی های اونها کلی از این چراها هستااا.. ولی خودم دوست ندارم مقابله به مثل کنم و از اینجور حرفا بزنم بهشون.. مردم انگاری میرن سراغ این سوالها تا عیب های خودشون رو از یاد ببرن..

نمیگم 100 درصد ولی چون خیلی از این رفتار در برابر خودم بدم میاد.. خیلی کم پیش میاد از این حرفا بزنم به کسی.. مگه اینکه بشینم با یکی درد و دل کنم و اون بگه و من بگم مثلا.. حس هم دردی باشه.. نه اینکه برای فقط حرفی زدن مطرح کنم..

این حرفا هم تمومی نداره..بالاخره مردم دنبال سوژه اند !! من متن شما رو با کمی دخل و تصرف تو گروه فامیلامون تو تلگرام زدم :) بلکه کمی تاثیر گذار باشد :)

ببخشید سرتون رو درد آوردم.. به امید روزی که مردم کمتر با حرفاشون شمارو اذیت کنند :)

خدانگهدار
پاسخ:
خیلی خوشحالم که مطلبم انقدر ب درد خورده ک تو گروه خانوادگیتون مطرح شده
و این ک واقعا انگار همه این مشکل رو دارن
من میخواستم بگم ک خیلی خوبم ولی دیدم گهگاه خودمم قاطی همینا میشم ولی فرق من اینه ک گاهی , چطور بشود ازین حرف ها بزنم
یک بار حتی یکی از دوستان هی سراغ یکی دیگر از دوستان را از من میگرفت درحالی ک با خود اون فرد هم در ارتباط بود منم رک بهش گفتم من کاریم به کسی نیست...
دعوا شد
قهر کرد
حتی معذرت خواهی هم کردم و دیگه جوابم نداد و تموم...
۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۴ سربازکوچولو ...
سلام ابجی واقعا مطلب عالی بود 
اون قسمت انسانیش انسانیا اتفاقا درسخون تر هستن وباهوش هستن 
پاسخ:
منم خودم به این واقفم؛)
با مردم باید مدارا کرد
غالبا نمی فهمند 
شما با یک دیوانه چطور برخورد می کنید!؟
پاسخ:
نمیشه....
سخته...
از این حرفای رایگان زیاده.
نباید توجه کرد
پاسخ:
اخه شنیدنش رایگان نیست
هزینه داره
اخ که گفتی...
خواهر من چندین سال بچه دار نمیشد صبح تا غروب همسایه ها ما رو که میدیدند میگفتند فاطمه(خواهرم) بچه نداره؟(اخه خواهرم تو یه شهر دیگه زندگی میکنه) بعد از گذشت سالها خدا یه گل پسر به خواهر ما داد.
حالا وقتی میریم میپرسن هنوز همون یه دونه رو داره؟؟!(در حالی که خواهر زاده ام امسال تازه میشه 3 سالش)
 خودش بچه نمی خواد یا گیرش نمیاد؟؟ و از این دسته سوالات بی جا و بی مورد.
البته اینها فقط بخشی از سرک کشیدم مردم تو زندگی روزمره ی ماست.
فکر میکنم بهشت جایی باشه که کسی تو زندگی کسی سرک نمیکشه و با سوالات بی جا کسی رو دل ازرده نمیکنه.
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
چقدر عذاب اوره
خدا هممونو ب راه راست هدایت کنه
سلام. 
همه ی مردم از حرف مردم گریزان و متنفرند. پس حرف مردم رو کی میزنه؟؟

حرف مردم چیز عجیبی نیس. یه توصیه ی یک خطی. یک پیشنهاد... ولی برای طرف مقابل سخت و تکراری و اعصاب خردکن...

بعضی اوقات واقعا حس میکنم خودمم از همینهایی هستم که دهنم رو نمیشه بست
پاسخ:
ولی من تا جایی ک شده سعی میکنم دور باشم ازین حرف ها و خیلی وقت ها ب خیلی لقب ها معروف شدم و خیلی مسخره ام کردند...
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۸:۰۵ امیر بهزادپور
دو کلمه حرف حساب....
حرف دلمان را زدید.
برقرار باشید
پاسخ:
کاش حرف دل نبود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">