گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

عمود 203

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ق.ظ

حال و هوای اینجا غیر قابل وصفه...

اینجا چیزهایی میبینی که غیر قابل تکرارند...

اینجا قطعه ای از بهشته...

اینجا همش علامت سواله...

اینجا لبریز عشقه...

حال ما هم احسن الاحواله....

پ.ن: از ستون 203  در موکب ایرانیا بیادتون هستم

۹۵/۰۸/۲۷ موافقین ۵ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۱۴)

۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۹:۱۲ std testing centers
شما واقعا آن را به نظر می رسد بسیار آسان به همراه ارائه خود را با این حال من در پیدا کردن این موضوع به
واقعا چیزی رو که من احساس می کنم به هیچ وجه درک نیست.

برای من خیلی پیچیده و بسیار گسترده است.
من به دنبال آینده خودم هستم، تلاش خواهم کرد
برای گرفتن انفجار از آن!
پاسخ:
ببخشید ولی منظورتون رو متوجه نمیشم!
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۴ free std testing near me
این نوشتار به بینندگان اینترنت برای ایجاد جدید کمک خواهد کرد
وبلاگ یا حتی یک وبلاگ از ابتدا تا انتها.
پاسخ:
چه نوشتاری؟!
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۴:۳۸ cheap phone psychics
من تحت تأثیر قرار می گیرم، باید اعتراف کنم من یک وبلاگ دارم که هر دو به همان اندازه آموزشی است
جالب و بدون شک، شما به ناخن ضربه زده اید.
مسئله چیزی است که مردم به اندازه کافی در مورد هوشمندانه صحبت نمی کنند.
من بسیار خوشحالم که در طول شکار من برای چیزی در مورد این یافت شده است.
پاسخ:
من در چه خصوص به ناخن ضربه زده ام؟!
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۴:۲۳ cheap phone psychic readings
هی، فقط می خواستم به شما سر بزنم.
به نظر می رسد متن مقاله شما از صفحه نمایش در IE خسته شده است.
من مطمئن نیستم که آیا این یک مسئله فرمت است یا
چیزی برای سازگاری با مرورگر وجود دارد، اما فکر کردم که می خواهم پست بگذارم تا بفهمم.
به هر حال سبک و طراحی خیلی خوبی دارد! امید است مشکلاتت بزودی حل شود.
کودوس
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۴ cheap phone psychic reading
لطفا به من اطلاع دهید اگر دنبال یک نویسنده برای سایت خود هستید.
شما مقالات واقعا عالی دارید و فکر میکنم من خوب هستم
دارایی اگر تا به حال بخواهید برخی از بارها را خاموش کنید، من می خواهم
کاملا عاشق نوشتن بعضی مطالب برای
وبلاگ شما در عوض برای یک لینک به من. لطفا اگر علاقه مند به من ایمیل بزنید

خیلی ممنون
این وبلاگ... چطور میتونید بگید؟ مربوط!! در نهایت چیزی پیدا کردم که به من کمک کرد.
قدردانی آن
پاسخ:
خوشحالم که به دردتون خورده
ممنون از حضورتون
سلام..
خوشا به سعادت شما و خانوادتون..

بدا به حال ما که بی خیال از کنار سفر کرب و بلا گذشتیم..

برای عاقبت به خیری ما دعا کنید..

خدانگهدارتون
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۴ مــ. مشرقی
التماس دعا
۲۸ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۴ علی محمدرضایی
زیارت  قبول 
۲۷ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۲ سربازکوچولو ...
خوشبحالت ابجی
التماس دعا برای کربلا نرفته ها
برای منم دعا کن:)
ان شاا... اقا ما رو هم بطلبه
التماس دعا
یاعلی
التماس دعا. خوشا به سعادتتون....
التماس دعا
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۴ امیر بهزادپور
بسلامتی انشاالله.
ملتمس دعا..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">