گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

عشق!!!

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ

میرم کلاس طراحی اون هم از نوع خصوصی و حرفه ایش!

پنج نفریم، چهار دختر و یک پسر...

دختر ها از نوع فشن وباز و اوپن و پسر هم از نوع مامانی و خانومانه:)

بحث سر طراحی از روی عکس و راهکارهای تقلبی طراحی شد، و این که از روی عکس کشیدن هنر نیست و اینها که بگذریم...

استاد گفت :خب قبول!هفته ی بعد یک عکس بیارید تا منم راه غلط رو نشانتون بدم  و هم راه درست رو اونوقت ارزش کارتون مشخص می شه!

یکی از دختر ها که خیلی فشن و اوپنه و توی دستش دست بندی به نام سیروان انداخته اعلام کرد که من عکس رو  میارم!

همه گفتند حتما عکس سیروان!

گفت اره!

استاد گفت چرا انقدر این سیروان خسروی رو دوست داری؟

گفت :استا من عاشقشم!من 5000تا عکس ازش دارم!سالی 15 بار میرم تهران واسه کنسرتش!اسم صفحه اینیستام به نام اونه!برای تولدش براش کادو میفرستم!!!!و ....

استاد خنده ای کرد و گفت:تو این سن عادیه بزرگ تر ک شدین از سرتون میپره...

آن یکی دختر گفت :استاد من عشق تتلو هستم الان گرفتنشو و عجب صدایی دارد و....

این دفه پسر کلاس هم اظهار نظر کرد و گفت:استاد من عاشق بابی برون هستم

استاد گفت : کیه این اقا؟

گفت:اقا نیست خانمه!برترین گریمور زن دنیا که انجلینا جولی و برت پیت رو گریم میکنه!!!

استاد گفتگ: که این طور...

همه ساکت شدند و منتظر شدند تا من هم از عشقم بگویم!اما من ساکت بودم !

یکی از دختر ها نگاهم کرد و گفت: تو عاشق چی هستی؟

گفتم: من عاشق این ادما نمیشم!!

گفت : پس چی؟

گفتم: من عاشق آشپزیم، کیک پزی، شیرینی پزی و...

خنده ای کرد و چیزی نگفت و همه یک جور خیلی کوچک و حقیر نگاهم کردند...

الان که سه روز است ازین ماجرا میگذرد هنوز توی ذهنم به این نتیجه نرسیدم که باید حفظ ابرو میکردم و مثلا میگفتم من عاشق انریکو هستم یا همین جور که حس و عشق واقعیمو گفتم خوب بود!؟

آخه مگه بده آدم عاشق آشپزی باشه:/


۹۵/۰۶/۱۰ موافقین ۶ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۱۰)

منم بعضی شخصیت ها رو دوست دارم  یا مثلا صدای بعضی خواننده ها رو اما این که عاشقش باشم و اینقدر مایه بزارم براش عمرا:)
کلا این کار از نظر من احمقانه است که عکسهای یه نفر رو جمع کنی و انقدر عاشقش باشی که همه جا جار بزنی.
با وجود اینکه من به اشپزی و اینا علاقه ای ندارم اما ارزش عشق تو به نظرم از این عشق های بچگانه و پوچ بیشتره.
با وجود اینکه حضرت اقا و شهدا و ... رو دوست دارم اما قطعا اگه جات بودم اینها رو نمی گفتم چون یا به یه دید مسخره  بهت نگاه میکنن یا فکر میکنن این رو گفتی که مقدس بازی در بیاری.
+ پست خیلی جالبی بود:)
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
ممنون عزیزم
ولی خب شوکه شدم
وگرنه حتما میگفتم حضرت اقا
آفرین آفرین
به نظر من مهم اینکه ادم درست وعاقلانه فکر کنه  حتی اگه اطرافیان ادم رو قبول نکنن یا مسخره کنن

پاسخ:
اره خب ولی خیلی جاها اصلا نگاهتم نمیکنن
ولی خب نکنن
ب ما چه:)
سلام.من اگه بودم میگفتم حاجاغا...
البته این آدما معمولا فک میکنن عشقشون به اون خواننده از هرچیزی فراتره.حتی عشق به حاجاغامون.
البته خیلی حال کردم از جوابت. چون صادقانه جواب دادی. آفرین.
ِولی واقعا مسخره آدم عاشق خواننده بشه. کی چی؟ 
پاسخ:
دقیقا
تهش ک چی؟
حیف نیست ادم احساسشو خرج یکی کنه ک مطمئنه حتی اونو در حد ی لایک تحویل نمیگیره؟
والا نمیدونم:/
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۶ سربازکوچولو ...
اشکال نداره گلی حالا چیزی که دوست داشتیو گفتی
منکه جات بودم میگفتم من عاشق شهدام
پاسخ:
منم اگه یکم فرصت فکر داشتم مطمئنا میگفتم حضرت اقا
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۲۴ د‌ل‌باخته ..
خیلی هم عالی
پاسخ:
ممنون:)
:)) همون واقعی ات رو که گفتی خوب بود

فقط چرا باید دخترِ مذهبیِ ما عاشق شیرینی پزی بشه ؟! (البته کار بدی نیستا ولی خب چیزای بهتری واسه عشق ورزیدن نیست احیانا)

:))

جامعه به کجا داره میره


+ عجب هم کلاسی هایی داری ... خدا آخر عاقبتت رو بخیر کنه :) بلند بگو الهی امین ^ـ^
پاسخ:
اول ک الهی امین
دوم ک انقدر سریع این جریان اتفاق افتاد ک نتونستم درست فکر کنم ب شخصیت ها
وگرنه میگفتم حضرت اقا:)
سلام..
اینجور عشق هارو وقتی میشنوم کلا تو دلم میگم زرششک :)
آخه عشق معناش خیلی وسیع تر و قشنگ تره..

به اینها میشه گفت دوست داشتن و دوست داشتن عمیق و خیلی زیاد..
عشق واقعی به نظرم یعنی اونکه شما به جایی برسی که حاضر بشی جونت رو هم برای عشقت بدی..
شما حاضری جونت رو برای آشپزی بدی..؟ :)

مثلا شهدا عاشق خدا بودند.. و جوونشون رو هم در راه خدا دادند و این عشقشون رو اثبات کردند..

عاشقی جان من بازی نیست..
عاشقی غیر پاک بازی نیست..

موج آب زندگی جز پیچ و تاب عشق نیست..
سوزد از لب تشنگی، هر کس کباب عشق نیست..

اونها که از نظر من رفتارشون درست نیست ولی خب باید قبول کنیم خیلی از جوونای جامعه ی ما چنین هستن..

من به این رسیدم که معنای حقیقی عشق جز برای خدا و اهل بیت معنایی نداره.. یعنی خب غیر از این هم ممکنه بوجود بیاد.. اما اعتقادی نگاه کنیم، عاقبتی نداره..

البته من به خودم میگم عشق های دنیوی هم میتونن زیبا باشن، مثل عشق بین یه زن و شوهر با اعتقاد که باعث بشه زندگیشون رو بر پایه دین و عشق به خدا بنا کنند..

- وقتی از اینجور سوال ها مطرح میشه، با اطمینان خاطر شما هم نظرتون رو بگین.. یاد کلاس زبانمون افتادم که هر کسی شروع می کرد در مورد شخصیتی صحبت کردن مثل خواننده هاو.. بعد نوبت من که شد از شهید ستاری صحبت کردم.. خودم هم خیلی دوست داشتم که میتونم تو همچین جمعی از یه شهید صحبت کنم.. :)

ان شاء الله موفق باشین :)
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرات خوب و ارزندتون
اما تو اون بحث انقدر هول شدم ک ذهنم رفت به سمت نزدیک ترین و دم دست ترین چیزی ک دوست دارم اگر کمی فرصت فکر کردن داشتم مطمئنا میگفتم حضرت اقا
حضرت اقا با خصوصیات بسیاری ک از شهدا دارن بهترین عشق محسوب میشن و حاضرم جونمو بخاطر خودش و ارمان هاش بدم
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۸ خادم الحسین
هه
عجب
پاسخ:
هه
اره:)
احسنت...اگر یه جور دیگه به این حرفت نیگاه کنی میتوان گفت که خیلی حال دادی به نظرم. ....یعنی همه عشق ها و علاقه ها ... را تو به اندازه شکم خودم هم دوست نداشتی..ههههه دیگه چه به رسه و عشق واقعی که توی قلبت هست که برای همیشه جاودانه باشه
پاسخ:
اره
اما در نظر اون دوستان عشق من عشق نبود اصلا:)
آخیییییییییی عزیزم چه خانومـــی هستی..
عجب بحث هایی .. ما که جیکمون در نمیومد
پسره! ههههههه.. داغون بودا
پاسخ:
اوووو خعلی داغون بود
این ی چشمشه:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">