گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

چ...ن اینبار چمران...اینبار...أ...أصغر وصالی

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۷ ب.ظ

رفتم برای بار دومم رفتم ...رفتم وفیلم چ را دیدم و باز مثل دفعه پیش اشک های مزاحمم نگذاشتند صحنه ها را تجزیه کنم...اصلا بیخیال چیکار به صحنه داشتم...من انقدر محو این اصغر دستمال سرخ شده بودم که تا چند روز در ذهنم درگیری بود ...به قول خود اصغر:چمران را نمیفهمیدم...چمران را بازرگان میدیدم تا چمران خمینی...چمران خیلی پر بود خیلی...نمی فهمیدمش...اما اصغر را خوب...انگار خودم را میدیدم وقتی چیز ناحقی را میدید بی معطلی و یا حتی بی فکر جلو میرفت...آن شور آن دیوانگی به عهدی که باشهدا بسته بود...حتی آن دستمال سرخش....همه و همه خودم را مجسم میکرد...

اصغر عشق من شد و من دیوانه ی او...اما من کجا و اصغر کجا...لیاقت او کجا و لیاقت من کجا...چقدر دوستش دارم ...


شهید اصغر وصالی «چ»گونه ازدواج کرد؟ + تصاویر


عاشقش هستم...میفهممش...پس به دنبالش خواهم رفت

پ.ن.1:این پی نوشت را روز بعد از نوشتن این مطلب اضافه کردم:

...خوابهای نامفهوم میبینم...چمران...زندگی نامه...من...پاک گیج شدم...حس میکنم شهید چمران ...نمیدانم برایم دعاکنید

۹۳/۰۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۹)

سلام 
مهم اینکه درک کنیم
هر کی هرکاری رو کرده که باید انجام میداده
چ اصغر اقا دستمال سرخ
چ اقا مصطفی چمران

درک      فعل - زمان - مکان = کائنات
سلام
اصلا اینطوری فکر نکنید

این خواب اتفاقا خیلی معنی خوبی هم دارد
شما هیچ حرف بدی خطاب به شهید چمران نزدید
اتفاقا قبل از اییکه پست مطلب شما را بخوانم صحبت همین قضیه بود، من میگفتم کسانی که به این فیلم نقد میکنند که چمران را تخریب کرده مثل اصغر وصالی فکر میکنند و چمران را هنوز نمی توانند بفهمند

نگران نباشید خدا با ماست

۳۱ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۱۴ خوزستان-شوشتر
روز مادر بر همه مادران ایران زمین مبارک
خواب زن چپه :دی

التماس دعا
ضمنا
منم چ رو دوبار دیدم
مصطفای خوبی ها..
سلام
باید از امکانات اختیاری جاوا اسکریپ و خریداری کنید و بعد کد نوا رو بذارید
سلام
انقدر شهدا غریبند که تازه روز به روز دارن شناخته میشن


میلاد مادر همه ی خوبیها رو تبریک عرض میکنم
دعامون کنید
..سلام علیکم...
میلاد باسعادت بانوی دوعالم مبارک...جبران همه نداشته های منی.
به روزم.
عاقبتتون بخیر.
سلام.
با چند مداحی زیبا به روزیم

منتظر شما و نظراتتون

یا علی مدد
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">