گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

خدایت را 100 بار کافرم!

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ق.ظ

گفت 300 میلیون حقوق میگرند و طلبکارند!

 پیشانیشان که هیچ اگر زانوها و لپ هایشان هم از شدت نماز و سجده پینه ببندد، من خدای این ها را نه 10 بار بلکه 100 بار کافرم!

من هم کافرم خدایی را که تو با حقوق 300 میلیونی میپرستی!


پ.ن: وقتی وارد این کار شدم، پدرم گفت سیاست کثیف است، آبرویت را تا نبرند ول نمی کنند!

گفتم: آن زمان پدرها و مادر ها بچه های خود را به میدان جنگ می فرستادند، دادن آبرو که در برابر جان چیزی نیست!



۹۶/۰۸/۰۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۲)

۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۶ مصطفی فتاحی اردکانی
دادن آبرو چه بسا سخت از دادن جان است.......
پاسخ:
سخت است اما ظرفیت انسان را بالا می برد.
مطمئنید؟ 
یه روز اگه زیر کلی فشار و درگیری و چالش شخصی و کاری، داشتند روحتون رو ریزریز می کردند، جا نزنید ها. 
پاسخ:
الان در همین وضعیتم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">