گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

خودگویه های بی خوابی من/خاک تو سر شیطون کنن!!!

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

ساعت12شبه بریم دیگه بخوابیم...

دراز میکشم و گوشی رو برمیدارم...

خب ببینم تو تلگرام چه خبره...

خب خبری نیست...

توگروه ها ببینم...

خب نیست...

حالا بریم اینیستا گردی ببینیم خبری هست...

خب کسی رو فالو نکردی پس میری سراغ سرچ اینیستا...

بزنم ببینم این مدل موهه چطوره...

وایسا اون کیک شکلاتیم ببینم...

صبر کن ببینم تزئین جدید کیک چی اومده...

عه اینو نگاه این که اردکانیه! برم بقیه عکساشم ببینم

اوهو این ک دوست منه چقدر عوض شده...

این مدل عروس هم ببینم دیگه خوابیدم...

یکی دیگه این کلیپ طنزه رو ببینم میخوابم...

(ساعت2:30)

دیگه بخوابم صبح پا نمیشم...

.

.

.

چرا خوابم نمیبره؟

چشام ک داره از خستگی روهم میره!

حتما ظهر زیاد خوابیدم...

ای بابا من ک اصلا ظهر نخوابیدم, پس چرا خوابم نمیاد!؟

خدایا غلط کردم دیگه گوشی دست نمیگیرم!

خب لااقل پاشم دورکت نمازشب بخونم!

پاشم برم...

و چقدر زود خوابم برد!!!

(دقیقا نیم ساعت قبل اذان صبح:/

به قول مادرم:خاک تو سر شیطون کنن:)


برای شما این جملات اشنا نیست؟

عجب عذابی شده این دنیای مجازی...


پ.ن.1: همیشه این مدلی نیسما, هفته ای یکی دو شب:)

پ.ن.2: خودگویه های من تو رختخواب بعد از موبایل بازی خعلی طولانی تر از ایناس:)

پ.ن.3: توصیه میکنم هیچوقت فامیل درجه یک عروس نشین

برای این که تا عروسی پدرجدمون در نیاد دعا کنید:)

۹۵/۰۵/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۷)

۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۲ محمد آذرکار
اییییی بابا ، معتاد شدیم رفت..
پاسخ:
اره:)
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ رفاقت به سبک شهید
:)
برای همین نمیره گوشی جدید بگیرم همون n72 خوبه
پاسخ:
خیلی دلم میخواد ب گوشی ساده برگردم
اما دارم با فضای مجازی کار میکنم:)
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۷ د‌ل‌باخته ..
اللهم فک کل اسیر...
پاسخ:
هوووف:)
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۳ سربازکوچولو ...
وااااای امان از این درد 
خاک تو سر شیطان

پاسخ:
ای بابا پس درد مشترکه:)
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۶ خادم الحسین
آخ آخ آخ
معضلی شده
پاسخ:
اره خعلی
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶ سجاد مهدوی
این هم واقعا نکته ای هست...
:))

.
.
.
چه  کنیم که ما هم اینطورییم!!
پاسخ:
گمان کردم فقط من اینطورم...
باز هم خداروشکر:)
o.o
  -

خخخخخخخخخخخ چشممممممممم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">