گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

مشهد...

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

ساعت شش بعد از ظهر

یزد

فرودگاه و بعد پرواز...


راسیتش گفته بودیم با شرایطی ک به وجود امده امسال نمیتوانیم به مشهد برویم ولی نمیدانم چه شد و خانم دکتر از کجا پیدایش شد که اصرار کند که باهم به مشهد برویم...

نمیدانم چطور شد و جا چطور رزرو شد

اصلا نمیدانم در این شلوغی چطور بلیط گیرمان آمد

انگار واقعا طلبیده شده ایم...

دعایتان میکنم

دعایمان کنید که گدای خوبی باشیم به درگاهش...

۹۵/۰۶/۱۷ موافقین ۵ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۷)

۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۵ من و غریبه
زیارت قبول
پاسخ:
قبول حق
خوش ب سعادتتون
التماس دعا


آمدید سر بزنید
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۱۶ علی رضا عظیمی راد
التماس دعا
برات زیارت ما را هم بگیرید
التماس دعا
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۴۹ خادم الحسین
التماس دعا!!
نایب الزیاره مام باشید
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۹ د‌ل‌باخته ..
التماس دعای خیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">