گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

محمدم...

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ


دلم خیلی گرفته بود یاد محمدم افتاده بودم ، او از من کوچک تر بود و در دانشگاه با او آشنا شده بودم 

چقدر میشد که با او قرار می گذاشتم، ساعت ها کنارش می نشستم و حرف میزدم و حتی گاهی غرغر می کردم و او گوش میداد و هیچ چیز نمی گفت.

چقدر شده بود دوستانم را میکشاندم انجا تا کنار محمدم باشم ولی خب او کوچک تر بود و  نهایتا در دانشگاه ماند و من فارغ التحصیل شدم .

او ماند و دوستانش که همیشه من به انها حسادت میکردم ، دوستانی که همیشه کنارش بودند و او آنها را به من ترجیح میداد، البته حق داشت رفقای شفیقی بودند...

با رفتن من از دانشگاه دیگر کمتر با او حرف میزدم، سرگرم شده بودم و او هم انگار سعی میکرد وقتم را نگیرد، گهگاه با او حرف میزدم ولی نه مثل قبل، تا این که تصمیم گرفتم به دانشگاه سری بزنم و از حالش جویا شوم

مثل همیشه سرجای همیشگی و کنار بوته ی گل و زیر سایبان جستجویش کردم، همانجا بود با رفقایش کنار مسجد فنی ...

سلام دادم و جلو رفتم،مثل قبل نبود و انگار سرسنگین تر شده بود یا شاید هم من عوض شده بودم، نیمدانم! 

 آشفته به نظر میرسید

-محمدم چرا انقدر آشفته؟

-همه فراموشت کردند؟؟

-من نباشم که صورتت را خاک بگیرد...

-کاش اینجا بودم و میتوانستم بیشتر کنارت باشم...

محمد مثل همیشه سکوت کرده بود و هیچ چیز نیمگفت...

چقدر بی معرفت شده بودم 

چقدر سرگرم گرفتاری ها 

و چقدر گرفتار سرگرمی ها...

محمدم کوتاهی از من بود مرا ببخش...

من دستانم را رها کردم ولی تو رهایم نکن...


سلام بر تو ای گمنام مظلوم...

سلام بر تو ای مشهور حوض کوثر...

کسی اینجا به یاد توست تو هم بیادش باش...



۹۵/۰۷/۱۳ موافقین ۵ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۱۲)

۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۳ حجت پناه زاده
خوش به حالتون که با شهدا مأنوسید
حَسُنَ اولئک رفیقاً ...
پاسخ:
امیدوارم که واقعا رفیق باشم...
۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۱ ارکیده س ی
نمیدونم قبلا اطلاع رسانی شده یا نه!
سلام

مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

خدا قوت

https://telegram.me/enghelabist
۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۰ ارکیده س ی
سلام

مطلب خوب شما در کانال انقلابیست منتشر شد

خدا قوت

https://telegram.me/enghelabist
دلیل قربتشان اهل خاک بودن ماست.. نه بی مزار شدن ها.. نه بی پلاکی ها..
به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی هاا..

این عکس رو هم در مورد شهدای گمنام خیلی دوست دارم، بخاطر متنی که کنارش نوشته شده..

http://bayanbox.ir/view/7752745036851396515/139411051124334586965974.jpg


پاسخ:
تشکر از لینکی ک دادین متهی برای من فعال نیست ک بزنم روش و برم و از عکس ها استفاده کنم:(
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۲ شکلات تلخ
خعلی عالی بود.جا خوردم آخرش :)
پاسخ:
خوشحالم ک جا خوردین
قصدم همین بود:)
۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۹ سربازکوچولو ...
واقعا عالی بود
ان شالله همین گمنام ها اون دنیا شفاعتمون کنن
پاسخ:
ان شاالله...
۱۹ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۰ محمد حسین
عجب عاشقانه ای بود...
پاسخ:
عاشقانه های من و محمدم...
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۰ خانوم لبخند :)
درگیر هیچ و پوچ دنیا :(
پاسخ:
:(
سلام عزیزم. 

هروقت میرم پیشش به یادت میفتم.
چقدر حرم الشهدای دانشگاه خوبه... به یاد روزایی افتادم که محمد منم داشت میرفت چقدر کنارشون اشک ریختم...

این شبا التماس دعا...
پاسخ:
عزیزم...بهترین اتفاق دوران تحصیلم اونجا رخ داد...
خوندن عقد اخوت با چون تویی و خواهر شدن با چون تویی...
بهترین ها همیشه کنار محمد اتفاق می افتد
محمد همیشه شنونده ی خوبیست
۱۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۷ من و غریبه
التماس دعا

و تسلیت..
پاسخ:
محتاجیم ب دعا
و همچنین تسلیت
خیلی عالی بود
همیشه زنده اند محمدها
پاسخ:
ممنون
و پایان ناپذیرند محمد ها...
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۴ د‌ل‌باخته ..
شهدا از عرش به ما می خندند..
پاسخ:
میخندند!؟
یالبخند میزنند
نمیدونم والا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">