گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

غیرت شیرین!

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ب.ظ
بیشتر وقت ها برای شام یا ناهار دعوتش می کنیم...
دامادمان را می گویم...او هم با کلی تعارف قبول می کند و ما را با امدنش خوشحال می کند...
با ورودش تنها کسی که باید تجهیز شود من هستم که تنها نامحرم این خانواده به او محسوب می شوم، اما مادرم هم تا جایی که می تواند پوشش را کامل نگه می دارد تا فقط چشم های آقا مجید محو تماشای نزدیک ترین کس زندگیش شود...
هر دفعه که می اید میروم و چادرم را سر می کنم ساق دستم را می پوشم و جورابم را پا می کنم ....
اما خیلی وقت ها از خیلی کس ها شنیده ام که میگویند:دامادتان است دیگر کمی محرم است...لازم نیست انقدر خودت را بپوشانی ...تونیک بلند بپوش و روسری سر کن کافیست!!!!!

اخه بنده خدایی که میگی داماد کمی محرمه اخه چه فکری میکنی با خودت؟
فکر نمیکنی که نامحرم نا محرمه و مرد،مرد؟
نمیدانی وقتی تو جلوی دامادتان میروی و می ایی ممکن است یک صدم درصد عشق داماد به خواهرت را کم کنی؟
اصلا این ها را بیخیال!شاید دامادتان مثل داماد ما سرش را بالا نیاورد ولی ایا خودت اگر خواهرت جلوی همسر آینده ات بدون جوراب یا پوشش ناکافی ویراژ دهد حس خوبی داری؟
کمی خودت را جای طرف مقابل بگذار و حرف بزن...
غیرت فقط برای مردان نیست...زن هم باید روی همسرش غیرت داشته باشد، نمیگویم غیرت بی جا اما غیرت شیرین، چرا!

پ.ن:این حرف را از یکی از دوستان نزدیکم شنیدم!چند روز است اعصابم درگیر است
خدا طراح وبلاگ را بیامرزد وگرنه حرف ها قلمبه میشد و در گلو میماند:)
۹۵/۰۳/۳۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۳)

سلام.
واقعا سخته پذیرفتن اینکه داماد هم مثل غریبه های دیگر نامحرمه.
تازه بعد ازدواج یک عالمه دایی و عموی شوهر هم به لیست داماد و شوهرخاله و... اضافه میشه و کنترل روابط واقعا هنر میخواد.
آفرین به شما.
پاسخ:
امیدوارم ک اینجور باقی بمونم...
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
کجای وب من جالبه؟

وب شما که جالبتره 

سلام
:)
پاسخ:
اختیار دارین
وبتون کوتاه و جالبه:)
۰۴ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۹ سربازکوچولو ...
بسیار زیبا 
نامحرم نامحرمه دیگه
پاسخ:
بله
اگه قبول کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">