گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

داداش با غیرت!

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سرت پایینه داری راه خودتو میری چادرتم سفت چسبیدی؛یهو یه اقایی رد میشه با کمال پررویی میگه :خواهر از نماز جمعه اومدی؟!!

یا وایسادی منتظر دوستت یه اقایی رد میشه میگه :خواهر وام مسکن میدن چرا چادر؟؟

یا داری تو پاساژمیری برمیگردی میبینی اتیکت قیمت روت زدن!

یا ....

چقدر ازین موردا برا شما پیش اومده ؟چقدر ساکت شدین؟چقدر جواب دادین؟

نمی دونم این سیب زمینی هایی که رد میشن به ما تیکه میندازن حاضرن وقتی یه اقایی به خواهرشون نگاه میکنه وایسن نگاش کنن؟

اخه بی غیرت به تو هم میگن مرد؟

هنوز غیرت خروس!هنوز کبوتر چاهی!

والا ما یه داداش داریم 13ساله ؛یه بار امتحانی چادرو گزاشتیم تو کیف و اومدیم تو گاراژی که کفشمونو بپوشیم یهو دیدیم وایساده و سرخ شده و با داد و فترات میگه :چادرت کو؟هان؟

نگاش کردم و با خون سردی گفتم،چیکار چادر دارم؟حجابم که کامله!

داداش ما که فکر میکردی الان از فرط خشونت سرش میترکه گفت:ببین حق نداری بدون چادر بیای بیرون!دنبال منم راه نمیفتی!فهمیدی؟وگرنه یه جوری چکت میزنم که...

وای خداییش فکر نمیکردم انقدر بزرگ شده باشه

بعضی اوقات این کوچیکتران که از صد تا ادم بالغ بیشتر حالیشون میشه !خدا نصیبتون کنه ازین داداشای با غیرت:)

پ.ن.1:فکر نکنین چادرمو سر نکردم!من فقط این کارا میکنم که ببینم عکس العمل داداشم چیه!یخورده هم جنبه لج بازی داره:)


۹۳/۰۵/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۴)

سلام
غیرت از نون حلاله ، از همنشینیه ، از تربیته ...

این روزها غیرت از خیلی جوونا رخت بر بسته
سلام
خدا حفظ کنه برادرتون رو
عاقبتتون بخیر
سلام خواهرم


تو ذاتمون خیلی چیزای خوب هست
ایشالا ضایعش نکنیم

ایشالا داداش شما هم ضایعش نکنه...
سلام

آفرین به این داداش شما...

حجاب و عفت و...  برای حفظ ارکان "خانواده" است
یعنی اصلی ترین رکن جامعه

تو شهر ما وقتی می خوان از یه نفر خیلی خیلی تعریف کنند میگن "طرف خانواده داره... سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده"

شما را سفارش می کنم به:
خانواده
خانواده 
و خانواده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">