با افتخار می گویم که یک دخترم...
به اطرافم که نگاه میکنم وجود یک روند عذابم میدهد...
یک روندی که از انقلاب تا کنون سیر صعودی پیدا کرده و جایش را از بی ارزشی به ارزش داده است
حالا باخود فکر کن که وقتی یک بی ارزشی ارزش شود چه می شود...
نمیخواهد زیاد دور شوی, توی همین تلویزیون و شبکه یک و دو و سه خودمان...
تبلیغ شامپو...خانمی بزک شده در حال خرید شامپو!
وسایل اشپزخانه...خانمی بزک شده در حال استفاده از وسایل
تلویزیون...خانمی بزک شده در حال تماشای تلویزیون و خوردن پفک!
پوشک بچه...خانمی بزک شده در حال خندیدن با کودکش!
سس...خانمی بزک کرده درحال خوردن سس و توصیه به پدر!
و...
بعید نیست که چند سال آینده حتی شرت مردانه را هم زنان تبلیغ کنند!
در این تبلیغ ها دو چیز تکرار میشود...زنان و ویژگی بزک شده شان!
یکم نگاهمان را دقیق تر کنیم عکس زنان را روی تابلوهای سطح شهر هم میبینم...
واقعا چرا؟
مگر مردان مصرف کننده کالا نیستند؟
مگر زنان مصرف کننده فقط از قشر بزک کرده و ارایش کرده اند؟
مگر فقط زنان در خانه زندگی میکنند؟
پس مردها کجای قضیه اند؟
بله!مردها جذابیت تبلیغاتی ندارند
ولی آیا واقعا درست است که زنان را وسیله ای برای فروش کالاها قرار دهیم؟
زنانی که خدا در قران آنها را از مردان بالا تر میداند و زنانی که بزرگ الگویشان حضرت فاطمه است...
زنان برای هدف والاتری افریده شده اند...
انها باید تربیت کننده ی نسلی صالح و سالم باشند, که اگر تربیت انها نباشد, جامعه به منجلابی میماند که به محض ورود به آن الوده خواهی شد حتی اگر نخواهی!!
قضاوت با خودتان
تفاوت بین زنان امروزی و زنان بیست سال قبل چیست؟
چه چیز هایی ارزش شده است و چه ارزش هایی رنگ باخته اند؟
زنان ما باید چون زنان بزرگ تاریخ عمل کنند نه مانند بازیگران افسارگسیخته ی هالیوودی...
به این آیه ی قران در مورد حضرت مریم توجه کنیم...
خدا درمورد ما زنان چه میگوید...