گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

خوش بحال کربلا نرفته ها...

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

کربلا با همه ی سختی هایش گذشت...

با همه ی سرما و سرماخوردگی و حسرت زیارت...

میتوانم به جرئت بگویم خوش بحال کربلا نرفته ها...

عاشق زمانی که به معشوق نرسیده است ارام تر است تا زمانی که برسد و از او دورش کنند...

روبروی ایوان نجف برای همه ی دوستان وبلاگی دعا کردم(اگر قبول باشد)

۹۵/۰۹/۰۵ موافقین ۵ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۱۰)

۰۹ آذر ۹۵ ، ۰۶:۰۹ طلبه عکاس
 ذٰلِکَ اَلَّذِی یُبَشِّرُ اَللّٰهُ عِبٰادَهُ اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّٰالِحٰاتِ قُلْ لاٰ أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْراً إِلاَّ اَلْمَوَدَّةَ فِی اَلْقُرْبىٰ .....﴿الشورى‏، 23﴾
این همان چیزی است که خداوند بندگانش را که ایمان آورده و اعمال صالح انجام داده‌اند به آن نوید می‌دهد! بگو: «من هیچ پاداشی از شما بر رسالتم درخواست نمی‌کنم جز دوست‌داشتن نزدیکانم [= اهل بیتم‌]؛ .....

زیارت قبول


پاسخ:
تشکر
قبول حق و روزی خودتون
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۹ شکلات تلخ
زیارت قبول... 
پاسخ:
قبول حق
شما هم قبول باشه
۰۵ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۲ حجت پناه زاده
با آرزوی قبولی زیارت
با کمال افتخار شما هم دنبال شدید
یا علی ع
پاسخ:
تشکر از بزرگواریتون
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۹:۵۸ علی محمدرضایی
بازهم همین که به کربلا رفتید می ارزد......
پاسخ:
بله البته
ان شاالله قبول کنن ازما...
هعی... عاشق وقتی به وصال معشوق میرسه تازه تشنه تر میشه.
اما این عطش خیلی زیباست.
روبروی ایوان نجف دعا کردید یعنی تو بین الحرمین دعامون نکردید؟:)
یاعلی
پاسخ:
من حتی از دیدن گنبد حضرت ابولفضل هم محروم شدم....
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۲ مــ. مشرقی
ان شاالله قبول باشه.
ممنون از معرفت تون و دعا کردن ما :)
پاسخ:
خواهش میکنم
بیچاره اونکه حرم رو ندیده
بیچاره تر اون که دید کربلاتو

زیارت قبول
حضرت معشوق  اراده کرده کهاینگونه شما راببیند
پاسخ:
من کی باشم اخه...
خدا قبولش باشه...
زیارتتون قبول باشه و ان شاالله هرساله روزیتون باشه:)
پاسخ:
ان شاالله روزی همه...
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۲ امیر بهزادپور
انشاالله قبول باشه...ممنون
پاسخ:
ان شاالله
خواهش میکنم
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۳ حجت پناه زاده

این روزها مثل بچه‌ها شده‌ام!

مثل  کودکی که به‌تلافی چیزی که به او نداده‌اند، بهانه می‌گیرد.

تلویزیون که پیاده‌روی اربعین را نشان می‌دهد، زود شبکه را عوض می‌کنم.

حرف از زیارت کربلا که می‌آید ساکت می‌شوم ...

 

آقا خوبم! شرمنده ...

بر مجنون که خرده‌ای نیست!

مهربانی‌های بی‌حدت مرا به این روز انداخته است.

حسرت زیارت اربعین و کربلایت داغی به دلم گذاشته که نپرس!

بغض جا ماندن از کاروان عاشقانت چنان راه گلویم را بسته که با هر بهانه‌ای اشک بر چشمم حلقه میزند.

 

باشد ... سرت سلامت آقاجان.

میدانم که جا ماندن از قافلة اربعین تقصیر خودم است.

لایق نبوده‌ام که توفیق زیارتت از من سلب شده.

ولی هرچقدر هم بد باشم، بالاخره غلام توأم.

بی‌ارزشم و جز تو خریدار ندارم ...

پاسخ:
چه دل نوشته ی زیبایی...
منم قبل از نرفتن اینگونه بودم و حالا چندین برابر بدتر...
خدا به دل منتظرم صبر دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">