گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

در باب سخنان آقا

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ

http://8pic.ir/images/08274023299264869240.jpg

دوستی داشتم ترم 3و4 ازدواج کرده بود دانشگاه می آمد ولی بخاط آرامش روحی همسرش تا فوق دیپلم بیشتر نخواند...حدود 1 سال بود که ندیده بودمش امروز آمد دانشگاه برای گرفتن مدرکش ولی اساسی تغییر کرده بود...شکمش اندکی جلو تر از خودش بود...او مادر شده بود! وقتی دیدمش کلی ذوق کردم و سربه سرش گذاشتم و چقدر در مورد مادر شدن فکر کردم ...

چقدر کار سنگینیست مادر شدن ...مادری که هر لقمه ای که میخورد خونی می شود در رگ های تن کودکش...به عشق این کودک میرود و در صف غذای نذری میایستد که با خوردن لقمه ای از آن عشق به امام حسین را در وجود بچه بکارد...یا میرود و مینشیند و قران می خواند که آواز قران همیشه در گوش کودکش باشد یا اینکه هر کجا که می رود تا مطمئن نشود که غذا از کجا رسیده و خمس و زکاتش داده شده یا نه آن را نمیخورد حتی اگر به قول قدیمی ها چشم کودکش لوچ شود...آخر اطمینان داردکه لقمه لقمه ی این غذا و حرکت کوچکی از او بر روی کودکش اثر می گزارد...چقدر کار سنگینیست مادر شدن! این ها را از اطرافیانم یاد گرفته ام ...از مادرم  و خیلی از خانم های فامیلمان...اما حالا که نگاه میکنم میبینم کسی برای اینده کودکش برنامه ای ندارد...و مادر شدن کار آسانی شده است...

به نظر من یک مادر واقعی باید برای تک تک لحظه های فرزندش برنامه داشته باشد از همان چندروزگیی که حتی شاید حسش هم نکند اما کودک حس میکند ،درک میکند ،و میپذیرد پس اگر مادر می شوید مادری باشید از نوع مادر هایی که کار سنگینی دارند و راضیند که این بار را تا آخر عمر بر دوش بکشند. به امید آن که فرزندانشان باقیات الصالحاتی باشد برای آن دنیایشان ...این ها را نوشتم به عشق حرف های اقا که در این چند مدت به صورت مکرر به افزایش جمعیت تاکید میکند...

و یادم امد که امام خمینی گفت یاران من در گهواره اند و حالا همان هایی که در گهواره بودند یار سید علی شدند و حالا که سید علی این حرف را تکرار میکند یارانی میطلبد برای امام زمانمان ...پس به عشق ولایت هرکار کنید برکتش را میبینید...

پ.ن.1:من خودم ازدواج نکردم فقط این رو نوشتم برای اونایی که ازدواج کردن فقط بخاطر تاکید رو این مسئله !پس نگید تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره ما تو سنگر دیگه فعالیت میکنیم!!:)

۹۳/۰۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۳)

سلام زاهدخوبی?چه خوشگل نوشتی آفرین ...
ایشالا بزودی شاهد فعالیتت در این سنگرهم باشید
راستی سلام مارم به دوستای کنار مسجد فنیت برسون
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااام چمد!!!!وای عزیزم چقدر خوشحال شدم نظرتو دیدیم کاش بیای دانشگاه ما ببینمت 
چمد چطوره؟ههههههههه ببخشید محمد !!!بیا ازین ورا

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

مبارک باد . . .

..سلام علیکم...
خمـیر خــــاک آدم(ع)  چــون سـرشـــتند      

چو برمیخاست آدم یا عــــــــلی(ع) گفت


  که در روز ازل قـــــالــوا بــــــــــــــلا را     

 هر آنچه بود عالم یا عـــــــلی(ع) گفت

بـه هــــنگــام فـکـنـــدن داخـــل نــــار      

خلیل الله اعظــم یا عــــــــلی(ع) گفت

   عـــــــلی(ع) درخم به دوش آن پیمـبر      

قدم بنـهاد و آندم یا عــــــلی(ع)  گفت



میلاد مولود کعبه مبارک...

دعوتید ...



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">