گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

شب ارزوها

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ

امشب شب آرزوهاست ...

ارزوی قلبیم ظهور اقاست...

گرچه گوشه ی چشمم به دنبال دنیاست...

ولی گوشه ی دل کجا و سحن و سرا کجا؟؟

دلم بدجور گرفته است از زمین و زمان دلخورم و بیشتر از همه از خودم...خسته شدم از بس همه ی عمرم را برای کارهی گداشتم که گرچه بوی خدا داشت اما خود خدا نداشت...خسته شدم از بس که وقت برای کارهای فی سبیل الله گذاشتم و برای خلوت با خدا فقط اندکی...خسته شدم که همه مرا خوب می پندارند و خود می دانم که در مقابل خدا چقدر رو سیاهم ...خسته شدم از بس بروی سختی ها لبخند زدم و کسی از خستگی پشت این لبخند بو نبرد...خسته شدم از بس که از قید خانواده ام زدم برای همه کار و خانواده ام بی خبر از دلتنگی من مرا دختری سرخوش و خوش گذران فرض میکنند...خسته شدم از قران خواندن های اخر شب که از خستگی چشمانم باز نمیشود خسته شدم از زیارت عاشوراهای اخرشب که حال یک دست به سینه گذاشتن و سلام دادن هم ندارم ...خسته شدم از این همه خستگی

خیلی خسته ام خیلی

چقدر خدا به من نظر دارد و من...

دلم اندکی خلوت با خدا را می خواهد...دلم برایش تنگ شده ...

امشب هم که شب ارزوهاست من نباید وقتی داشته باشم برای خدا...همش کار همش مسئولیت...ولی با خود عهد کردم که این نماز12رکعتی را بخوانم برای به دست اوردن این لیاقت دعایم کنید

که سخت محتاجم

۹۳/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۶)

سلام آبجی
جرف دل ما بود ....
متأسفانه:(((
خدا توفیق بده برای رجب ٬شعبان و رمضان تا از بینش خودشو پیدا کنیم..
التماس دعا
ویروسی به نام جاستین
در برایر خلیلی ها
سلام
ایام شهادت حضرتش تسلیت...

امام هادی علیه السلام:

مَن کانَ عَلَی بَیِّنَةٍ مِن رَبِّهِ هانَت عَلَیهِ مَصائِبُ الدُّنیا وَ لَو قَرضَ وَ نَشَرَ؛

هر که بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی سبک آید، گر چه تکه تکه شود.

(تحف العقول، ص 511)

* امام هادی(ع) فرمودند:

التواضع أن تعطی الناس ما تحب أن تعطاه   
فروتنی در آن است که با مردم چنان کنی که دوست داری با تو چنان باشند .

(المحجة البیضاء ، ج 5 ، ص 225 )


****
دعوتید به آفتاب درحصار....

http://heyateketab.blog.ir/post/71
سلام
خداقوت
انشاء الله خدا نصرت بده

اما باید خدایی کار کنیم نه برای خدا
اگر خدایی کار کنیم بردیم و خستگی و حرفها اهمیت نداره
باید تلاش کنیم برای خدایی کار کردن نه برای خدا
این حرف دله
موضوع روزه

تخریب اقوام و جسارت ب شهدا نیس!!

همون اقوامی که مسخره میشن ، اسطوره دارن و دادن
افرادی لنگشون در کائنات پیدا نمیشه

اگه مفهوم رو بد رسوندم معذرت آبجی



سلام بسیجییییییییییییییییییییییی
ب من سر بزن
eheyat.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">