گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

مثل همیشه....

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

صبح از خواب بیدار شدم، صبح روز 23 تیر ماه مثل همیشه و مثل هر روز...

طبق معمول موبایلم را بالا اوردم تا ببینم خبری که شب گذشته کار کرده بودم مشکلی ایجاد نکرده باشد، پیام آمده بود مثل هر روز و مثل همیشه...

بانک انصار بود که زادروزم را تبریک می گفت!

خوشحال شدم چون از بانک توقع نداشتم تولدم را به یاد داشته باشد!

پدرم صبحانه را آماده کرده بود مثل همیشه.

  موهایم را شانه کردم و سر سفره نشستم مثل همیشه و صبحانه خوردم مثل همیشه!

بعد از صبحانه با مادرم مشغول پخت ناهار شدم مثل همیشه.

 ساعت 12 نشده ناهار را آماده کردم مثل همیشه!

در این میان گوشی را روی گوشم گذاشته وبودم و آهنگ گوش میدادم و میخندیدم و دلم شاد نبود مثل همیشه...

نفس می کشیدم مثل همیشه...

میخندیدم مثل همیشه ....

و کار می کردم مثل همیشه....

و یک سال به عمرم اضافه شده بود و هیچ تغییری ایجاد نشده بود مثل همیشه...

و چقدر ازین مثل همیشه بودن ها حالم بهم میخورد و چقدر این مثل همیشه بودن ها زندگیم را کسل کننده کرده است...

امیدوارم هیچ گاه 24 سالگیتان مثل همیشه نباشد....

۹۶/۰۴/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۲)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۱ مــ. مشرقی
سلام همیشه ان شاالله موفق باشید و سلامت، تولدتون مبارک باشه.

 تا یه جاهایی این دست خودمونه که هرروز مثل قبل نباشه.


پاسخ:
بله ولی ایجاد تغییر از جانب خودم آدم تا یه جایی تغییر ایجاد میکنه و بعد از مدتی همین تغییر ها میشه عادی:)
دوشَت به خواب دیدم و 
گفتم :خوش آمدی 
ای خوش ترین خوش آمده
 بار دگر بیا…

#هوشنگ_ابتهاج 

تولدتون مبارک
سالهایی پر از خیر و برکت داشته باشین
پاسخ:
ممنون لطف دارین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">