گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

تعصب یا عقل/ چهره به چهره/ با او یا بی او/ راست یا دروغ!؟

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

اولش ترسیدم گفتم من ادم این کار نیستم!

من کسیم که جز با آشنا ها با کس دیگه دم پر نمیشم!

اما خب پا گذاشتم رو ذهن و عقلم و راه افتادم!

دیدمش آروم و متین نشسته بود روی صندلی های پارک و صندلی را تاب می داد.

نزدیک رفتم نگاهی به سر تا پایش انداختم تا ببینم کسی که من می خواهم همین است یا نه، سرش را بالا آورد کمی هول شدم اما سریع خودم را جمع کردم و جلو رفتم!

-میتونم کنارتون بشینم؟

-بله چرا که نه؟ بفرمایید

چادرم را جمع کردم و کنارش روی صندلی نشستم!

نگاهی به اطراف انداختم، گمان می کردم که همه ی عالم و آدم به من زل زده اند.

آب دهانم را به سختی قورت دادم و سر صحبت را بالبخندی باز کردم.

-امروز خیلی هوا گرمه، نه؟

- بله.

-ببخشید میتونم در یه مورد خاص با شما صحبت کنم؟

- بله بفرمایید

-شما به چه کسی رای میدین؟

- روحانی!

_ میتونم بپرسم چرا؟

_نه! آزادی بیان نیست!!!

_من از ارگان خاصی نیومدم، من خودم تنهام.

_ دلیل هایی که دارم را نمی توانم بگویم!

_بخاطر این که خاتمی گفته می خواین بهش رای بدین؟

-نه، شایدم اره!

_تعصب دارین؟

_اره، شایدم نه!

- شما بچه دارین؟

- بله!

- نگران بچتون هستید؟

-بله؟

-اسلام را چی؟دوست دارید؟

-بله؟

_چقدر برای تربیت اسلامی فرزندانیتون تلاش کردید؟

-خیلی!

_قرارداد 2030 میدونید چیه؟

_نه!

میخواین براتون توضیح بدم؟

-اره

_ این قرار داد قصد داره به آموزش ...کودکان از دوران مهدکودک بپردازه و.... این هم عکس کتاب!

_واقعا؟

_بله و در دولت اقای روحانی این قرارداد امضا شده!

_ممنون نمی دونستم!

_من به شما گفتم حالا شما تصمیم بگیرید که بین فرزندتون، اسلام،  تربیت اسلامی فرزندتون و تعصب چی را انتخاب می کنید...

_...

_ خدانگهدار...


+ از تجربیات شیرین تبلیغ چهره به چهره ی من تو پارکای شهر اصلاحات!

+ تیتر خبری زدم برای وبلاگ، به قول تتلوی متحول شده« دوست داشتم این تیتر رو بزنم»

+  :)


۹۶/۰۲/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۵)

این جماعت خود بخواب زده فقط بالگد دشمن بیدار می شوند
پاسخ:
انچنان ب خواب زدن ک گمان نکنم با لگد هم بیدار بشن و در همان جهالت خواهند مرد...
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۷ مصطفی فتاحی اردکانی
تو این جور کارا باید حواسمون باشه که متقاعد کردن درست نیست. فقط باید شرایط رو گفت و تصمیم نهایی رو بذاریم خود طرف بگیره. و اصلا ازش نپرسیم که نظرش عوض شده یا نه
چون اعلام اینکه نظر یکی عوض شده خیلی براش سخته
پاسخ:
من هیچ وقت این کارو نکردم و همیشه ته حرفام ازشون خواستم که برن و از ستاد های مختلف سوال کننو ببینن ک حرف کی درسته و ب حرف من اکتفا نکنن.
حوصله و اعصابت رو تحسین میکنم:))
یاعلی
پاسخ:
توی این انتخابات خیلی خودمو محک زدم:)
چه کار قشنگی میکنید .
دیروز با یه نفر همین صحبتو کردم و انقد براش دلیل  منطقی آوردم که اگه سنگ بود بم ایمان میاورد ولی نتیجه نداد .

امیدوارم که تو کارتون موفق  باشید که واقعا بزرگه  .
پاسخ:
به ما هم گفتن با افراد دارای تعصب صحبت نکنید.
شما هم بهتر بود براش وقت نمیذاشتین
انصافا خیلی حال داشتی.
من تو گروه ها چندجا بحث میکردم الان کشیدم کنار؛ ادم و عالم اشتباه میگن با ۵۰۰ تا دلیل اونها راست میگن با یه تورم:/
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
این یه چشمش بود
ما تا روستاها هم رفتیم جات خالی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">