گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

علاقه یا استخاره....

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

علاقه...

استخاره...

شک...

تردید

اگر همه ی تلاشت رو بکنی ک به جایی ک میخواستی برسی و بعد یهو بابات بدون اطلاعت استخاره بگیره واسه ی کارت و بد بیاد چیکار میکنید؟

خیلی خیلی خیلی...خدایااااااا

۹۵/۰۹/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۸)

۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۲۱ محمد صابر نی ساز
استخاره باطله!
پاسخ:
ممنون
همه همینو گفتن:)
۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۹ مــ. مشرقی
نظر ms sepah عاقلانه تر هستش.
به نظرم اگر کارخیر بوده استخاره نمیخواسته.اونم وقتی شما باید تصمیم بگیرید و کسی بدون اطلاع تون استخاره کنه!
توکل کنید برید جلو ان شاالله خیره...
پاسخ:
دعا کنید که خیر باشد
و من هم جلو میروم با توکل...
من یه سری جست و جوها تو نت کردم و به این پاسخ رسیدم
 کسی حق ندارد حاصل استخاره خود را بر دیگران تحمیل کندو یا برای کس دیگری بدون اینکه خودش بخواهد استخاره نماید و نیت استخاره باید توسط کسی انجام شود که قرار است فاعل یک فعلی باشد .
به نظرم این مشکلو با یک فرد عالم و آگاه به طور کامل درمیون بزارید .

پاسخ:
الحمدالله خیالم راحت شد
واقعا ممنون
توکل کنید.
حل میشه ان شالله
پاسخ:
ان شاالله
۱۸ آذر ۹۵ ، ۰۹:۵۶ علی محمدرضایی
به نظرمن یه دفعه دیگه استخاره بگیرید اگه بد اومد انجامش ندین
پاسخ:
اخه شکی تو انتخاب این کار ندارم
۱۸ آذر ۹۵ ، ۰۷:۳۱ مصطفی فتاحی اردکانی
مورد داشتیم که واسه یه کاری استخاره گرفتند. بد اومد. گفتند صدقه می دیم و انجام می دیم... به چنان بدی از کار فارغ شدند. که هیچ وقت فکرش رو نمی کردند.
پاسخ:
اینجور توی دل ادمو خالی نکنید خب:(
البته من برعکسشم دیدم
یه کمی صبر می کنم یه صدقه میدم توکل می کنم به خدا



سربزنید
پاسخ:
نمیدونم...
۱۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۲ محمد جواد
مشکله
باید با اهلش مشورت کرد

چون استخاره مال وقتیه که بازم دو دل بمونیم
پاسخ:
نمیدونم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">