گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

من نه منم...

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

همیشه آرزو داشتم یه کانال داشته باشم واس خودم و یه عالمه حرف واسه مردم


اما نه من، منم 

نه حرفام، حرف!

۹۵/۰۷/۲۴ موافقین ۴ مخالفین ۱
ملت- حب

نظرات  (۱۳)

۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۸:۲۳ امیر بهزادپور
خود من هم خیلی وقته میخوام شروع کنم به نوشتن. شروع به نقد و بیان نظرات شخصی . اما هنوز مسیر مشخصی برای خودم تعیین نکردم.
بزودی این کارو خواهم کرد..نمیدانم شاید در وبلاگ جدید.
پاسخ:
ان شاالله هرچی خیراست
۲۶ مهر ۹۵ ، ۰۸:۲۰ امیر بهزادپور
بنظرم مدتی که برای آزمایش خود و نوشته هاتون در نظر گرفتید کافی نبوده.
چرا؟ چون فکر میکنم این پتانسیل رو دارید که بنویسید و تاثیرگذار باشید.
منتها این گونه کارها بخصوص در فضای مجازی نیازمند زمان هست...
ناامید نباشید. و ادامه بدید. بدانید که دنبال می شوید.
:)
پاسخ:
بله مطمئنا
شاید اگر مسیر مشخصی را پیدا کنم حتما حرفی برای گفتن پیدا میکنم
ممنون از پیگیریهاتون
به حرفایی ک میزنین عمل کنین..
پاسخ:
سعیم بر این هست
باید در موقعیتش قرار بگیرم تا بتونم عمل کنم
سلام. به نظر من مسنجرها برای بالای 99درصد آدم ها کمترین و سطحی ترین اثرات رو داره. چه تاثیر گیری. چه تاثیر گذاری
برای همینه که این روزها از محیط مجازی اینقدر دور شدم و سعی میکنم زندگی واقعیم رو بسازم. 
الهی شکر که خیلی احساس بهتری دارم. 
پاسخ:
کاش منم با این دنیا کار نمیکردم و میتونستم راحت کنارش بذارم
هرچند ک حالام فقط در حد پیاده کردن مطالب ومصاحبه وارد این فضا میشم
حرف بزنید
مجبور می شید عمل کنید
و عمل میسازتتون
پاسخ:
همیشه عمل, به اسونی حرف زدن نیست 
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۶ محمد حسین
من نه منم نه من منم :دی 

اگه فهمیدین چی گفتم بگید خودمم بفهمم :)) 
پاسخ:
یکی از شعرای مولانارو خوندین ب گمانم...
گاهی وسعت حرف ها اونقدر زیاده که توی هیچ کدوم از جمله ها نمیگنجه
اون وقت تو محکوم به سکوتی...
پاسخ:
سکوتی از جنس شکستن...
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۷:۳۸ نـــای دل
:(
پاسخ:
:(
درکت میکنم:(
یاعلی
پاسخ:
ممنون از هم دردی...
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۸ شبنم بیقرار
سلام منم میخواستم کانال بزنم اما اینقدر زمینه هایی که میتونم در موردشون حرف بزنم زیاده گفت غلط کردم! ممکنه قاتی بشن باهم!
لامصب عین ادم یه چیزو نگرفتم برم جلو فقط توی یه چیز تخصص داشته باشم و بتونم کانال بزنم توش برم جلو که! یریزه بهم یه دفعه میبینی مبحثای روانشناسی کودک و میارم وسط سیاست!
بیخیالش شدم!
توی وب خودمم هرچی به ذهنم میرسه منویسم. خواستم صرفا اخلاقی باشه دیدم نمیتونم! آدم با اخلاقی هم نیستم!
خخخخخ
پاسخ:
خب بنده هم همینم...
یعنی یاحرفام حرف نیست یا بیانش خوب نیست:)
سلام

حرف که زیاده تو این دنیا. گوش مردم هم پره.

به نظرتون پیامبر عزیز اسلام، مردم رو بیش‌تر با حرف به راه آوردن یا رفتار و شکل زندگیشون؟
پاسخ:
سلام
خب مسلما زندگی و رفتارشون
خب من تو فضای مجازی نمیتونم همه رو ببینم تا رفتارم رو نشونشون بدم
توی دنیای واقعی ک حله:)
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ امیر بهزادپور
چرا اینطوری فکر می کنید؟!!
پاسخ:
چون خودمو تو وبلاگم ازمایش کردم...
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۴ د‌ل‌باخته ..
شاید انفعال بس باشد، بنشینید و حرف‌هایتان را یک کاسه کنید.
پاسخ:
یک کاسه کردن سخت است...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">