گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

تمام شد...

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

تمام شد!اولش که شروع شد شاید گمان نمی کردم به این زودی ها تمام شود ولی،شد!

گذشت سحر هایی که همه خانواده دور میز مینشستیم وسحری می خوردیم!گذشت اخم های داداشم که با وجود13 سالگی به جمع روزه داران اضافه شده بودو سحر ها سختش بود که بیدار شود!گذشت لج بازی هایی که من وقتی داداشم روبه رویم مینشست انجام میدادم که به زور اخم هایش را باز کنم!گذشت هندوانه خوردن ها و چای خوردن های پشت سر هم و تند تند!گذشت صف طولانی برای برداشتن مسواک و خمیر دندان و گذشت مهمانی ها و جوجه کباب خودن های تکراری و بی مزه!گذشت تشنگی هاو گشنگی ها که حتی خواب را سخت می کرد!

و گذشت...رحمت واسعه ی خدا که در این ماه شامل حال همه میشد حتی بدترین ها!

کاش توشه ای جمع کرده باشیم در ماهی که همه مهمان خدا بودیم مهمانی که فقط رسم خطاکردن را میداند و صاحبی که فقط رسم جود و بخشش!

و ما چقدر ناسپاس...ولی امیدوار

خدایا در این ماه هرکه را که به من ظلمی کرده گفتاری و رفتاری و...را بخشیدم و واگر تو مرا نبخشی من از تو بخشنده ترم درحالی که تو خدایی و من بنده و از خدا جز بخشش انتظاری نمی رود پس میدانم که بخشیده ای مرا پس باز همان گونه عاشقانه میستایمت و به کرمت امیدوارم

ای ارحم الراحمین

۹۳/۰۵/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۳)

۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۱ در انتهای افق

سلام خواب که به خاطر چیز دیگه ای سخت بود، ترس از عذاب الهی!!! و اینا.

ولی خدایی زود تموم نشد...

سلام خواهر گلم
فدات بشم
خیلی لطف کردی.........که اومدی وبم:*
من فقط متونم بگم شرمنده ی این همه محبتم
حتما دعام کن
....خیلی محتاجمممممممم
قالبم هنوز گلش بندم
امیدوارم بهتر از قبلی باشه
مخاسم از اون دلگیری در بیاد

التماس دعا
خیلی دوست دارم......
سلام خواهرم
یادش بخیرچقدر زود تموم شد....چقدر دلم براش تنگه از الان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">