گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

سرگرم

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

http://69e.ir/uploads/posts/2013-04/1365872053_practice-gods.jpg

سرم در کار خودم گرم است ...انقدر به راهم مطمئن که حتی کوچکترین نگاهی به اطرافم نمی کنم...دلم برای روز های خوش دبیرستان تنگ شده

آن موقع ها شاید کفش قرمز میپوشیدم و کیف قرمزم را با آن ست میکردم و چادرم را آنچنان سفت نمی گرفتم ولی پاک بودم...نه پاک پاک ولی بودم

یادم می اید پیش دانشگاهی که بودم گناه کوچکی انجام دادم...یادم می اید که وقتی با تمام قدرت جلوی گناه لذت بخشم ایستادم و توبه کردم چطور سر جانمازم وقتی که تغیبات نماز عصر را می خواندم و به جمله ی "انا عبدک الذلیل المسکین المستکین"می رسید چگونه شانهایم از فرط تاسف و غم میلرزید و روی مهر سر می گذاشتم و گریه می کردم!دلم برای ان موقع ها برای ان کوچک بودن ها و ذلیل بودن ها و مسکین بودن ها تنگ شده!

حالا گرچه چادری مشکی با حجابی سخت برای خود قرار داده ام با انکه پیرو خط رهبرم هر چه بگوید پیش میروم با آنکه سعی میکنم جریمه شوم و کل خانه را تمیز کنم که بتوانم هم رضایت مادر و پدرم را داشته باشم هم پاسخ گوی دغدغه های خودم باشم ...دلم راضی نیست

من این وسط خدا را می خواهم برای رفع دغدغه هایم ،برای طی کردن درست مسیر،برای کارکردن با عشق در راهی که دوست دارم،برای خدمت به بسیج!امامن فقط باید خدا را بخواهم از خودش ،از کسی که بزرگ است غیر از ارزوهای بزرگ نباید خواست ولی من می خواهم...چقدر من حقیرم

"راستی ای خدا !وقتی تو را دوست دارم ،انچه دوست دارم چیست؟نه جسم است و نه تن و نه زیبایی گذران و نه درخشش روشنایی،نه اوازی دلکش...!دوست داشتن خدا،دوست داشتن آن چیز ها نیست ،با این همه وقتی خدا را دوست دارم ،روشنایی خاص،آوازی خاص و بویی خاص دارم یعنی روشنایی و و بویی درونی ام را،که روحم را شاد کند!آنچه در مکان نمی گنجد،به صدا در می اید،انچه در زمان نیست ولی خودش هست...

این است آنچه دوست دارم ،و هنگامی که با خودم آشتی خواهم کردم!"

این هست حس گمشده ی من که در گفته های طاهر زاده "کتاب آشتی با خدا"زده شده

چقدر پای این جملات گریه کردم

من کجا و دوست داشتن خدا کجا

برای من و برای آشتی با خودم ،محتاجم به دعایتان

پ.ن.1:فردا روز تولدم است ...بزرگ تر شدم و بنده واقعی نشدم

پ.ن.2:تولد امام مظلوممون "امام حسن مجتبی(ع) مبارک


۹۳/۰۴/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۴)

سلام
متاسفانه کاملا می فهمم چی می گی...گاهی بقول حاج آقای انجوی نژاد شیطان نماز و روزه و حج و زیارت مارو تحمل میکنه چون کار خودشه کرده....وکم کم ثمر میده....
سلام
هر سال که تولدم را می گیرند
همه به من تبریک می گویند برای بزرگ شدنم
و من به خودم به تبریک می گویم برای نزدیکم شدنم به تو

یکسال نزدیک شدنت به او مبارک
پاسخ:
سلام اقا یا خانم ناشناس!!!!!!!!!!!چرا ناشناس؟؟؟
ممنون از تبریکتون
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۱ مسافر88 آرام
امام حسن علیه السلام:
«مَنِ اتَّکَلَ عَلى حُسْنِ الاْخْتِیارِ مِنَ اللّهِ لَهُ لَمْ یتَمَنَّ أَنـَّهُ فى غَیرِ الْحالِ الَّتى إِخْتارَهَا اللّهُ لَهُ.»
هر که به نیک گزینى خداوند دلگرم باشد، آرزو نمى کند در وضعى جز آنچه خدا برایش برگزیده، باشد. تحف العقول ص 234

سلام
میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام تهنیت
حس نابی دارین خوش بسعادت دلتون
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

سلام من مدیرسایت دیزاین فا07هستم لطفابه سایت من مراجعه کنیدوسفارشات خودرااعلام کنید
موضوع سایت طراحی قالب وساخت بنر.لوگو.هدر.کارت ویزیت و... است حتمامراجعه کنید
designfa07.blog.ir

حتمانظرات خودرادرباره ی سایت بگویید باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">