گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

دلم را وامی کنی یا نه؟؟

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۳۳ ب.ظ

یا ثامن الحجج دل ما وا نمی شود؛ خیلی تلاش کرده ام اما نمی شود

هر جا که رفته ام و به هر کس که گفته ام؛ گفته به دست من گره ات وا نمی شود

اصلاً به هر که رو زده ام گفته با تشر؛ هر جا که می روی برو! این جا نمی شود

نازم به شاعرت که چه زیبا سروده است! وقتی دل شکسته مداوا نمی شود -

- «دستت بزن به دامن سلطان که هر جواب؛ از او شنیده می شود الّا نمی شود»

حالا منِ شکسته دلِ خسته ی غریب،

رو کرده ام به سوی تو آقا، نمی شود؟

گفتم “سلام حضرت مشکل گشا ” و بعد؛ اذن دخول خوانده ام آیا نمی شود -

- راهم دهی حرم؟ که به ناگه کسی زغیب

تغییر داد قافیه ام را

که می شود!


من دوری از حرم کشیده ام و درک میکنم...

این روزها ضریح قدیمی چه میکشد !

۹۳/۰۲/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۶)

خیلی قشنگ بود ،منم دلم خیلی هواشونو کرده ،اینقدر که دارم میرم کربلا ...

..سلام علیکم...
میلاد امام باقر (ع)وحلول ماه رجب تبریک عرض میکنم...معلمان عزیز روزشون مبارک وزکات علمشون وافر...
لیله الرغائب همه دوستان مجازی را یاد میکنم..دعایی به حال غریب ما لطفا...
اللهم عجل لولیک الفرج.
تکلیف دوم آپ...
عاقبتتون بخیر.


سلام ؛حلول ماه رجب بر شما مبارک؛  با چند مطلب بروزم، تشریف بفرمایید، منتظر نظرات تون هستم.

بسم الله
سلام. بسیار زیبا بود. دلمون وا شد
به روزم
مستدام باشید ان شاالله
السلام علیک یا امام غریب...
خواهر دلمو بردی حرم...
قلم تو قشنگ تره
ولی در این که قلم من خوبه شکی نیست.خخخخ
ای آستان قدس تو تنها پناه من
بر خاک باد پیش تو روی سیاه من

سلام
یاد ستون حنانه افتادم ، اون درختی که از هجر پیامبر نالید .
دعامون کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">