گمنامی با طعم شهرت

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنام اگر در پی گمنامی بود هرگز گمنام نمیشد...او شهرت را خواست ...شهرت در کنار حوض کوثر

گمنامی با طعم شهرت

دنیا انگار قصد دارد که ما را بیازماید
رقیب میطلبد و انگار همه سینه سپر کرده ایم که بایستیم درمقابلش
و چه کودکانه گمان کردیم که چیزی هستیم در مقابل قدرت مافوق اراده ی او
و حال که زندگیم مسیر حق و حقیقت را یافته است,چه زیبا میفهمم که...الیس الله بکاف عبده...
من ملتهبم...اما حب تو در من خانه کرده است
پس ملت_حب_آنه به دنبالت می آیم
چون شک ندارم و من یتوکل علی الله فهو حسبه...
و این گونه التحابم آرام می شود...

آخرین مطالب
  • ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۶ دلم...
  • ۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۳ حرف...
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۰ عشق!!!
آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۵۱ - حسین بوذرجمهری کجا؟ :/

مینویسم به نام پدر...

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ

خواستم از شور انقلاب بنویسم

خواستم از شعار نویسی روی پلاستیک در یک پایگاه کوچک بنویسم

خواستم از استشمام بوی رنگ بنویسم

خواستم از سرگیجه های بعدش بنویسم

خواستم ازعزمی که برای چسباندن این شعار ها در سطح دانشگاه در سرمای سوزان صبح بنویسم

از سوختگی دستانمان از شدت سرمابنویسم

از اشک چشمانمان بنویسم که از شدت سرما روی گونه هایمان میریخت

خواستم از خیلی چیزها بنویسم

ولی تصمیم گرفتم از عشق بنویسم

از عشق به فردی که که همه ی این شورو هیجان ها را حمایت میکند

ازکسی ک وقتی عکس او را میبینم انقدر انرژی مضاعف میگیرم که از شدت زوق ،جیغ میکشم

از کسی ک وقتی فیلم های اورا میبینم اشکم به پهنای صورت جاری میشود 

از کسی ک عشق واقعیست واز حسرت دیدارش میسوزم

از کسی که عشق من است

می خواهم از سیــــــــــــــــد علی الحسینی الخــــــــــــــــامنه ای بنویسم

و شروع میکنم وبلاگ جدیدم را به نام پدر...

ای پدر من عاشقانه حمایتت میکنم...به امید روزی که حق ظهور کند

عشــــــــــــــــــــــــــــــــــق من جانم فــــــــــــــــــــــــــدایت

http://www.askdin.com/gallery/images/31247/1_48.JPG



۹۲/۱۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ملت- حب

نظرات  (۶)

Thanks for finally writing about > مینویسم به
نام پدر... :: گمنامی با طعم
شهرت
 سلام از وبلاگت خوشم اومد مطلبای خوبی داره..واقعا خوندما!از اونا نیستم که همینجوری الکی به همه اینو میگن..خلاصه بیا با هم تبادل لینک کنیم به هم سر بزنیم اگر دوست داری!:)
یاعلی
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۳ خادمه ی حرم شاه عبدالعظیم حسنی ع

سلام عرض میکنم

و خیر مقدم میگم حضورتون رو به عرصه ی سایبری

انشاالله جواب این جهادتون رو یک در دنیا و صد در آخرت بگیرید

قلمتون هم سبز و پویا و پای فرج انشاالله تحریر بشه

تمنای دعای فرج دارم و یا علی بزرگوار

که زندگی را نمکی نیست... به جز حب علی ع

سلام
حقیقتا آفرین به جسارتت
تو کسی هستی که فکر میکنم بیشتر از من سر اعتقاداتت هستی و داری براشون می جنگی
دست مریزاد
متنت هم خیلی خیلی خوشگله
حقیقتا آفرین
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۳ فاطمه السادات
سلام آزاد ترین دختر تنهای مهربان!دوست دارم قلمت را ..اصلا به خامی اوایل من نمینویسی ..بسیار پخته تر..البته حتما چون احساست پخته تر است..توی وبلاگت عاشق یک جای خالی شدم.. عاشق حفره وبلاگ خودم! شهامت ..اما خب باید نقد شود ..دو نفر به من فهماندند توی زندگی باید صریح تر از این حرفها بود..یکی سمانه .. یکی دوستان وبلاگی ام..اینطور که گاهی بیرحمانه و به تندی نقدم کردند ..و بعد فهمیدم که چقدر از نقدهایشان متشکرم..حالا من هم قرار است همین کار را بکنم..!
سلام چطوری موجبات خنده!!!!!!!!!!!ایشالا پر انرژی این وب رو شروع کنی
پاسخ:
سلااااااااااااااااااااااام جیگر چطوری؟؟؟عاشقتم ک هنوز منو موجبات خنده صدا میزنی بابا من پایه شاد کردن دیگرانم
ایشاا...با شما
ههههههههههه مورد داشتیم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">